Lättläst om Älmhults kommun

Lättläst om Älmhults kommun

Älmhults kommun är ett område i landskapet Småland.
Älmhults kommun är också en organisation.
Här arbetar vi med att hjälpa människor i området.
Vi sköter skola och omsorg, vatten och sophämtning.
Vi hjälper också till med saker att göra på fritiden.

Till vänster på de lättlästa sidorna finns ord som handlar om organisationen Älmhults kommun.
Klicka på det ord du vill läsa mer om.

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att surfa vidare accepterar du dessa cookies.